Volgers

dinsdag 15 mei 2012

paddestoel en klavertje vier cakejes

               hoi  allemaal

allereerst wat fijn te zien dat er ondertussen al leden bij gekomen zijn .
teken dat mijn creaties  geaprecieerd worden,en das fijn want dat geeft mij nogmeer zin om verder te bakken en jullie nog meer en meer te laten zien.
mijn dochter lindsay zit met een jongentje in de klas een zekere noah
hij kwamvoor eerst in contackt met mijn cupcakejes bij het verjaardagfeestje van mijn dochter
sindsdien ligt hij soms te vragen wanneer bak je er nog eens
en zo gebeurd zo gedaan dus heb ik voor hem deze mooie cupcakejes gemaakt en cakejes in de vorm van paddestoeltjes en klavertjes vier .
ook kon ik zo ineens mijn nieuwe vorm uit probere 
ben benieuwd wat jullie ervan vinden

zo hopelijk veel genot en tot blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten